Aktualności
Noc spadających gwiazd w Planetarium
10.08.2017.

Zapraszamy do grudziądzkiego planetarium na kosmiczne fajerwerki:

11 sierpnia (PIĄTEK) godz. 21:00 - 01:00
NOC SPADAJĄCYCH GWIAZD W GRUDZIĄDZU czyli "Perseidy 2017" – obserwacje deszczu meteorów oraz polowanie na satelity przelatujące nad Grudziądzem.

Program:
21:00-21:30 - Prelekcja "Małe ciała Układu Słonecznego" (sala kinowa)
21:30-01:00 - Obserwacje nieba przez teleskopy oraz polowanie na Perseidy (taras obserwacyjny, kopuła obserwatorium)
UWAGA: Obserwacje odbędą się tylko przy dobrej pogodzie (małe zachmurzenie lub najlepiej brak chmur).

Wstęp wolny.

Czytaj całość

Konkurs na stanowisko specjalisty ds. płac
11.07.2017.

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko urzędnicze - Specjalista ds. płac
w Zespole Szkół Technicznych w Grudziądzu - [pobierz]

Rekrutacja
11.07.2017.

Przypominamy o obowiązku potwierdzenia woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia gimnazjum i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego oraz zaświadczenia lekarskiego zawierającego orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu.
Należy to zrobić do 17 lipca (poniedziałek) do godz. 15:00.

Zakończenie roku szkolnego 2016/2017
23.06.2017.
W dniu 23.06.2017 r. zakończyliśmy zajęcia dydaktyczne i rozpoczęły się długo wyczekiwane wakacje. Cała społeczność uczniowska wraz z wychowawcami, nauczycielami i dyrekcją szkoły spotkała się na wspólnej uroczystości w auli Zespołu Szkół Technicznych o godzinie 9.00 przygotowanej przez Samorząd Uczniowski pod opieką pani Danuty Maciąg.

Konkurs Ekologiczny
19.06.2017.

W dniu 14 czerwca w Centrum Edukacji Ekologicznej odbyło się uroczyste podsumowanie konkursu ekologicznego "Chrońmy środowisko 2016/2017".
Nasza szkoła zajęła pierwsze miejsce w kategorii szkół ponadgimnazjalnych a uczennica klasy I TAM Kasia Świstowska zajęła pierwsze miejsce w kategorii indywidualnej.
Nagrody za aktywny udział w konkursie otrzymali również: Laura Dmitrowska z klasy II TAo oraz Jacek Plesiak z klasy I TM
nauczyciel prowadzący konkurs: Ewa Kamińska

Wycieczka do Pragi
13.06.2017.

Witaj Przygodo!
W tym roku w ramach naszej wędrówki po Europie wyruszyliśmy do czeskiej Pragi.
Początek naszej wyprawy to 07-06-2017 - w tym dniu dotarliśmy do Wrocławia, gdzie wraz z przewodnikiem - Panem Jackiem zwiedzaliśmy w szybkim tempie to piękne miasto. Zobaczyliśmy Ostrów Tumski z Katedrą św. Jana Chrzciciela, budynek Uniwersytetu Wrocławskiego, rynek z gotycko-renesansowym ratuszem oraz niewątpliwą atrakcję Wrocławia, czyli szlak wrocławskich krasnali.
Po zwiedzeniu Wrocławia wyruszyliśmy do naszej bazy noclegowej, czyli do pensjonatu "Horyzont" w Szklarskie Porębie, do którego dojazd dla kierowcy naszego autobusu - Pana Karola stanowił niezłe wyzwanie.
Drugi dzień to wędrówka po atrakcjach Szklarskiej Poręby, czyli wodospad Szklarka i Kamieńczyk, a po południu zwiedzaliśmy fabrykę i muzeum samochodów Skoda Auto w Mlada Boleslaw z oprowadzającą nas przewodniczką Czaszką, która jednak do nas mówiła po angielsku, czyli była to również dla nas żywa lekcja języka angielskiego.
No i wreszcie nadszedł piątek, który w całości był poświęcony czeskiej Pradze - Hradczany, Katedra św. Wita, most Karola, Rynek Starego Miasta z zegarem Orloj, Plac Wacława i zachwycające Ogrody Wallensteina. Zmęczeni, ale jednocześnie zachwyceni pięknem czeskiej stolicy, wracaliśmy późnym wieczorem do naszej bazy noclegowej, ale jeżeli ktoś myśli, że zmęczeni zrezygnowaliśmy z "zielonej nocy", to jest w błędzie. Były śpiewy, tańce, nawet "taniec łabędzi" w wykonaniu męskich tancerzy.
W ostatnim dniu naszej wyprawy pojechaliśmy do Kamiennej Góry, gdzie zwiedzaliśmy podziemny kompleks ARDO, czyli ściśle tajne laboratorium Hitlera, w którym produkowano m. in. części do samolotów. W rolę naszego przewodnika wcielił się członek grupy rekonstrukcyjnej-ubrany w mundur niemieckiego żołnierza, który próbował nas sterroryzować, ale z miernym skutkiem, bo my posiadaliśmy swoją tajną broń, czyli p. B. Mańską-Borowską, która na niego zadziałała tak, że stracił swój rezon.
W sobotę wieczorem wróciliśmy do domu przy dźwiękach muzyki disco polo i oglądanym na żywo meczem Polska-Rumunia. Tak to się nasza wyprawa skończyła po czterech dniach. Było SUPER. Mamy już pomysł na naszą kolejną wyprawę - kierunek Lwów, przyszedł czas na wschód Europy. Organizatorem naszej wycieczki była toruńska Agencja ELSO, no i jak zawsze mega profesjonalna - Pani Anna Iwanowska, która pełniła funkcję pilota.
Kierownikiem wycieczki był Pan Marcin Jabłoński, a opiekunami Sławomir Thom i Barbara Mańska-Borowska.

Zwrot książek do biblioteki
12.06.2017.

Przypominamy o obowiązku zwrotu książek do biblioteki szkolnej do 20 czerwca.

Spotkanie z rodzicami na temat bezpieczeństwa cyfrowego
09.06.2017.

W dniu 13 czerwca 2017r. o godzinie 16.00 w auli Zespołu Szkół Technicznych w Grudziądzu odbędzie się spotkanie na temat możliwych zagrożeń i ryzyka związanego z korzystaniem z Internetu i nowoczesnych narzędzi cyfrowych.
Na spotkanie zapraszamy wszystkich zainteresowanych rodziców.

««  start « poprz. 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 nast.  » koniec »»